• Print
close

Pyszny ser, i kropka

Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada, która we wrześniu otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku 2018.
Nowa kampania ma na celu promocję serów Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. I tak oto pojawiła się na nich pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku, Polskie Sery”, która stanowi odwołanie do tradycji i polskiego pochodzenia produktów. W związku z tym, że konsumenci są wzrokowcami, na nowych opakowaniach można znaleźć również apetyczne propozycje podania serów. Producent podkreśla walory zdrowotne swoich produktów przez zastosowanie specjalnych oznaczeń – BEZ GMO, brak laktozy i konserwantów.

– Po wnikliwej analizie rynku i trendów konsumenckich doszliśmy do wniosku, że rebranding tak silnie zakorzenionej w umysłach klientów marki, jaką jest Serenada, wymaga intensywniejszej komunikacji w mediach. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie. Pozytywny wizerunek naszej marki budujemy nie tylko poprzez najwyższą jakość i najlepszy smak naszych produktów, ale również związane z nią pozytywne doświadczenia i emocje. I taka też jest cała kampania, poprzez którą chcemy podkreślić, że dzięki naszym serom codzienny, wspólny posiłek w rodzinnym gronie może być czasem pełnym radości i zabawy – mówi Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Komunikacja w ramach kampanii obejmuje media telewizyjne oraz Internet – video i display. Spoty reklamowe będą emitowane m.in. na kanałach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w najpopularniejszych stacjach tematycznych, m.in. TVN Style, Kuchnia+. red

Story Page