Dzień branżowy maszyn budowlanych Trans-KTP w Joskin Polska

Joskin Polska z siedzibą w Trzciance zorganizował na początku listopada wyjątkowy dzień branżowy. Wśród gości znaleźli się indywidualni przedstawiciele branży budowlanej, dilerzy marki Joskin wraz ze swoimi klientami oraz dziennikarze i reporterzy z prasy branżowej.

ARTYKUŁ PROMOCYJNY OPRACOWAŁ MICHAŁ KRUKOWSKI NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW JOSKIN Polska
Zdjęcia: Michał Krukowski

Fabryka Joskin w Trzciance

Po powitaniu gości i uczestników podzielono na dwie grupy, które w autokarach i z przewodnikami wyruszyły na zwiedzanie terenu firmy. Po powrocie odbyła się ogólna prezentacja firmy Joskin Polska.

Kolejnym punktem programu była piesza wycieczka po halach produkcyjnych i montażowych, podczas której zaprezentowano możliwości produkcyjne przedsiębiorstwa. W międzyczasie demonstrowano maszyny podczas pracy, w tym załadunek i rozładunek wywrotki Trans-KTP. Po intensywnym zwiedzaniu uczestnicy mieli chwilę na drugą kawę. Później rozpoczęła się seria prezentacji maszyn. Prezentacje obejmowały cztery zakresy, w zależności od tonażu przyczep. Pokazano nie tylko wywrotki, ale również inne maszyny znajdujące zastosowanie na budowach, takie jak: podwozie hakowe Cargo-LIFT, przyczepy WAGO Loader i Tranx-EX, a także wozy do transportu wody.

Przyczepa, która przenosi góry

Przyczepy Trans KTP 17, 22, 24, 27 i 34 powstały z myślą o najtrudniejszych pracach. Dzięki konstrukcji opartej o odporną na odkształcenia stal HARDOX 450 trwałość urządzeń jest spotęgowana wielokrotnie. Układy jezdne przyczep zapewniają duży komfort w każdym terenie i wysoki poziom bezpieczeństwa dla użytkownika, zwłaszcza podczas szybkiej jazdy w transporcie i newralgicznym momencie wywrotu, gdzie z kolei układ jezdny stanowi fundament procesu. Maszyny są uniwersalne – sprawdzą się zarówno w kamieniołomach, dla firm budowlanych, jak i w gospodarstwach rolnych.

Stal HARDOX 450

Wszystkie przyczepy budowlane Joskin wykonane są ze stali HARDOX 450. Ma ona granicę plastyczności od czterech do pięciu razy wyższą niż tradycyjna stal i zapewnia bardzo korzystny stosunek jakości do wagi. Na przykład przy wartości granicznej 120 kg/mm2 stal ta powraca do pierwotnego kształtu po odkształceniu spowodowanym np. spadającym z łyżki kamieniem.

Dzięki temu materiałowi Joskin może zmniejszyć liczbę wzmocnień i masę własną przyczepy, jednocześnie zwiększając solidność i trwałość. Mniejsza masa własna to więcej towaru przewożonego w granicach dopuszczalnej masy całkowitej zestawu.

Dopracowane rozwiązania i dużo opcji wyposażenia

W przyczepach Trans-KTP każdy element jest przemyślany. Od wąskiej ramy umożliwiającej wyposażenie przyczepy w szerokie i stabilne koła, przez klapę hydrauliczną zapewniającą płynny, łatwy i bezpieczny wyładunek, prosty amortyzowany dyszel ułatwiający manewrowanie przy dużym kącie skrętu, aż po wyposażenie dodatkowe i opcjonalne, jak systemy centralnego smarowania automatycznego, nadstawek, przykryć, zaczepów oraz oświetlenia.

Wymiana doświadczeń

Wydarzenie zakończyło się wspólnym obiadem, który sprzyjał indywidualnym rozmowom, a w niektórych przypadkach – również negocjacjom. Dzień branżowy Trans-KTP był nie tylko okazją do zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, ale także do budowania relacji i wymiany doświadczeń w gronie praktyków i profesjonalistów. 

Reklama