Z Facebooka do telewizji
Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko zagościła na bilbordach outdoorowych w polskich miastach, a spoty reklamowe pokazujące, kto i co stoi za polskim mlekiem, są emitowane w telewizji.
tekst: Radosław Iwański, zdjęcia: Michał Rodak
Kampania odniosła ogromny sukces w mediach społecznościowych. Zyskała ponad 10 tys. polubień i nie mniej wpisów od rolników, którzy dołączyli do niej, pokazując siebie, swoje gospodarstwa i pasje, którymi są hodowla, chów bydła i produkcja mleka. Akcja, skierowana do konsumentów, którym hodowcy dziękują za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory, ma nową odsłonę. Producenci mleka przenieśli się z Facebooka na bilbordy i do telewizji. Reklamy są emitowane w mediach publicznych (TVP1) oraz w Polsacie od 26 września br. We wspomnianym spocie wystąpili hodowcy z kilku gospodarstw, których bydło jest pod oceną wartości użytkowej. Hodowlą i chowem krów mlecznych zajmują się od kilku pokoleń, ich praca zrodziła się z prawdziwej pasji.
W reklamie zagrali Maciej i Malwina Pohlowie z dziećmi Kalinką i Boguszem z Krotoszyna, Jadwiga i Jan Litwinowie z Czarnej Góry, Sylwia i Andrzej Mościccy z Dąbrowy-Kit i Maciej Baurycza z Cieszymowa. W spocie, nakręconym w gospodarstwie położonym w Brzozówce nieopodal Mińska Mazowieckiego, wystąpiły krowy Kamila Końcy z Jędrzejowa Nowego. Ambasadorką kampanii została Marta Manowska, dziennikarka prowadząca polską edycję „Rolnik szuka żony”.
Redakcja „Hodowli i Chowu Bydła” kręciła się także po planie filmowym. Jako pierwsi uchylamy drzwi – oto kilka zdjęć z nagrań spotu reklamowego. Szukajcie również, m.in. na stronie kampanii na Facebooku, materiałów filmowych pokazujących pracę ekipy zdjęciowej. Niech konsumenci wiedzą, że za polskim mlekiem stoją: ludzie, praca i ich serce.